myswaggiestory

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Chapter 6- How could I trust YOU!?

Av Kisses - 30 juni 2013 17:24

-       Nej inget, du borde helt enkelt bli modell, flinar han.

-       Jajaja jag har hört det nu, suckar jag.

-       Får man röra? Frågar han och pekar mot mina bröst.

-       Justin sov! Väser jag.

Varför blöder egentligen Justin? tänker jag.

Hans blick dras mot mina bröst igen så jag drar upp täcket.

Han himlar med ögonen men hans flin suddas bort när dörren öppnas.

                                                                                       

                                                             

         DRAMA-C5 


Allisons perspektiv:

 

Mina ögon slags upp och det jag ser bredvid mig i sängen är en snarkande Justin.

Han har snarkat hela natten! Sådan marddröm det blev.

Idag har jag inga planer för mig utan jag får stå ut med att sitta och glo i soffan.

Justin kommer väll att bråka med Selena som vanligt.

Jag går upp ur sängen för att dra på mig min morgonrock som ligger slängd på Chaz ”kontorstol”.

Innan jag ska dra på mig morgonrocken så känns ett tryck mot den och den ligger tillslut på golvet.

-          Ey! Väser jag och kollar upp på Justin som just nu ser ut som ett troll i håret.

-          Sorry babe, flinar han och tar upp morgonrocken åt mig igen.

-          Varför gjorde du så? Så jävla onödigt!

Jag går ut till köket men hindrar mig själv när jag ser två okända män vid köksbordet.

Antagligen ryckte jag till så mycket så att Justin märkte det.

Viskningar hörs i mitt öra, jag älskar den känslan av kittlingar i örat.

-          Dem är ute efter mig, viskar han lågt.

Jag trodde han var dum i huvudet ända tills de två männen reste sig upp och de höll fram något kort.

-          Socialen Justin, vi vill att du och tjejen där kommer med.

Den blondas finger pekar rakt emot mig och jag kollar skrämt upp på Justin som har hakan på min axel.

Justin kollar bara på mig helt normalt men jag ser någonstans i hans blick att han gömmer någonting för mig.

Kanske inte bara för mig? utan alla han känner?

Justin ger mannen en nickning och sedan vänder han sig med ryggen emot mig.

-          Kom, hör man att han viskar och jag andas frusterat och jag hänger sedan med honom in till sovrummet vi sov i natt.

Undra vart Chaz, Austin och Selena är? Stannade Austin här hela natten? Jag vet ingenting.


Justin smäller igen dörren bakom sig och han sätter sig ner på golvet med knäna upp mot ansiktet.

-          Har det med dina sår att göra? Frågar jag tomt.

-          Fyfan Allison, nej, viskar han med gråten i rösten.

Varför nu jag ska hänga med Justin och socialen har jag ingen aning om men jag får väll reda på det.

Kläder dras på, helt vanliga slitna vita jeans och ett svart linne samt tråkiga bruna converse.

Justin har en så länge bara kallingar på sig.

Men efter ett tag reser han sig upp och han drar på sig sitt blodiga vita linne som han hade på sig igår, och ett bar svarta hängiga jeans.


*

Jag och Justin har bara följt med dessa två killar ut till d en vita bilen där det stod socialen på.

Justin sitter vid fönstret till vänster och jag till höger i bilen.

-  Vad vill ni oss? Mumlar Justin surt åt dem och jag kan syna hans face i mittspegeln som hänger där fram i bilen.

Brunnetten som kör bilen kollar bak förvånades på Justin och tillbaks till vägen efter ett par sekunder.

-  Det får du väll se när vi kommer in, svarar han och bromsar på en parkering vid en bränd kyrka jag aldrig sett förr.      

-   Vart är vi? Frågar jag och Justin kollar fram och tårar börjar genast rinna ner för hans kinder och den röda nyansen sprider sig om hans kinder.

-   Kom allesammans, säger brunnetten och han hoppar ur bilen, vilket jag och Justin lika så.

Direkt när vi gått ut ur dörren så tar Justin tag i min hand och vi följer efter de två männen som går runt till den nedbrända delen av kyrkan.


Tillslut stannar vi och männen vänder sig om mot Justin.

- Förstår du nu? frågar en av dem.

De båda har små skjyltar på sina jackor där det står namn på.

Den blonde heter Elton och den bruna heter Mark.

Justin släpper min hand och man ser tårarna som rinner ner för hans kinder.

- Ja, jag förstår, Justin nickar samtidigt som han gråter.

- Varför är jag med på det här! väser jag och kollar upp på kyrkan.

- Så att Justin ska känna sig lugnare, svarar Elton.

- Men vad han handlar det här om!?

- Justin, var du full?

Marks röst vibreras i min hjärna, (om jag nu har någon) och det känns läskigt att stå här och inte fatta någonting om vad det här handlar om.

- mmm , men det var inte m..!

- Justin!!! vi fattar! du ska in till en fosterfamilj! det är Scooter som anmält dig! vrålar Elton och jag kollar frågandes ut på Justin.

Justin? fosterfamilj? han har ju både en mamma och en pappa. Mormor, morfar och allt! han är stenrik så vadå fosterfamilj?

I allafall så  kastar Justin upp mig i famnen och han börjar att springa iväg in mot skogen.

Elton och Mark springer efter oss men Justin är tillräcklit snabb för att komma ifrån dem.

- BLUNDA! hörs Justins skrik och jag gör som han säger, annars får jag en kokt stryk sedan.

Men jag känner istället marken emot min hud.


*

Justins perspektiv:

 

Flashbacken dunkar upp i mitt huvud och jag kan inte sluta tänka på det.

"Justin ta ett bloss nu! oh my god du måste smaka bitch"

Mina fingrar tog tag i marijuanan och jag förde den mot mina läppar.

Röken var så jävla god att suga in i munnen.

" Okej Biebs! tänd en eld så leker vi"

Det var Lil Twist som skrattade ur sig orden när han hade släppt sin normala cigg på marken. 

Elden tändes framför mig och den speglades i mina ögon innan jag räknades som mördare.


___________________________________________________________________________________

DUNDUNDUN!!!!!! The end of the chapter (:

För er som tror att ni missat något, tro inte det.

Ingen vet om vad det är som pågår egentligen, det blir som en gåta helt enkelt.

Om ni vill ha kapitel 7 så tror jag att ni kan kommentera mer än 5 kommentarer! Destå mer kommentarer destå längre kapitel. Liksom, 20 kommentarer blir då tre gånger så långt som detta!♥ 

#kommentera!

 
 
Ingen bild

Elin

1 juli 2013 19:17

as bra, meeeer :)

 
Ingen bild

amanda klasson

2 juli 2013 16:51

Love you are so good

 
Ingen bild

anonym

2 juli 2013 16:52

Älskar den som jag har skrivit innan

 
Ingen bild

anonym

2 juli 2013 16:53

Det är så att jag skriver från en kompis mobil och du är as bra på att skriva

 
Ingen bild

elin

2 juli 2013 16:55

Hej hej
Jag vet inte om du läser alla dessa men jag tycker du är bra på att skriva och har bara läst detta kapitelet men jag ska läsa dom andra snart och jag undrae om du ska lägga upp ett kappitel per dag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisses - 8 oktober 2013 19:18

Hälsar bara att om ni vill läsa noveller av mej så får ni gå in på min nya blogg ^^är stoltare över den novellen xD   http://www.canadianstoory.bloggplatsen.se ...

Av Kisses - 1 oktober 2013 00:21

Har en annan novellblogg också där det är utan reklam, tack och lov o3o Där har jag nu lagt ut prologen!   http://canadianstoory.bloggplatsen.se/ http://canadianstoory.bloggplatsen.se/   PROLOG UTE NU! http://canadianstoory.bloggplatsen.se/ ...

Av Kisses - 26 september 2013 18:57


Han har tagit på sig sina svarta kläder igen för att dölja sitt ansikte. Jag vänder mig om och drar sakta upp luvan och kollar in i hans chokladögon. Han biter ihop käkarna och kollar en aning besviket på mig. - Varför Justin? jag trodde jag gi...

Av Kisses - 25 september 2013 21:31

Jag har haft NO- prov nu i veckan så var tvungen att plugga dagarna innan tyvärr. Har inte lika stort sug att skriva när ni inte kommenterar för då känner man sig instängd och ensam typ. Ska i allafall börja skriva denna vecka, antagligen den 26/...

Av Kisses - 18 september 2013 22:00


Han lägger upp benen på bänken och lutar sig bakåt. - Så, du är ett litet bieberfan du? han hånflinar men jag nickar bara som svar. - Jag ser inte om du nickar eller något så det är bra om du svarar, fortsätter han. - Eller att du visar ditt fa...

Presentation


Detta handlar om en tjej med namnet Veronica som även kallas för Ronnie, sedan har vi *nörden* Justin Bieber som också spelar i huvudrollen.
Båda älskar att festa loss. Även om det inte är lagligt för Ronnie ännu! Båda blir fulla varje helg men bättrar s

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gamla är ni? ♥
 9 år
 10 år
 11 år
 12 år
 13 år
 14 månader
 14 år
 15 år
 16 år
 Äldre än 16 år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Break the boarder into love

Break the boarder into love

Novellens namn


Ovido - Quiz & Flashcards