myswaggiestory

Alla inlägg under augusti 2013

Av Kisses - 28 augusti 2013 01:30

- Okej, FINE, säger hon och vänder sig om.

Hon hinner inte gå särskilt långt innan jag tar tag om hennes arm.

- Men ser du inte fram emot middagen vi ska äta och sedan när vi ska festa ikväll? frågar jag nyfiket.

Hon blänger bara på mig och slår bort min arm.

- Du kan hänga med dina fans istället, säger hon surt och går iväg.

Något jag inte kan undvika är hur hon rör sina höfter. Jag älskar verkligen tjejers rumpor.

- JUSTIN!!!! OMG!!

                                                                                                   

 Justins perspektiv:

 

Maten ger mig sugheten av att spy!

Det var inte så att själva maten smakade illa utan jag har helt enkelt ätit för mycket ikväll.

En liten rap lämnar min mun och jag möter mammas besvikna blick framför mig.

Jag hickar men säger ett kort "förlåt".

- Nä ska vi gå snart!? frågar Ronnie irriterat och hon reser sig upp från stolen.

Mamma nickar och jag lämnar då ett rap efter mig.

"JUSTIN!" mammas röst går snart i sönder om hon skriker mer men jag sträcker bara upp händerna i en gest om förlåtelse.

Jag lämnar sedan en blick åt Ronnie och reser sig sedan upp bredvid henne.

"Kom ihåg Justin, DRICK inte! säger mamma tydligt med en seriös röst.

Jag himlar bara med ögonen och drar sedan med mig Ronnie ut ur restaurangen.

 

Väl ute i mörkret igen är allt tyst i området vi går i.

Några få bilar kör runt lite här och där i stan.

Klockan är bara tio på kvällen och det är mitt i Los Angeles så det känns ganska konstigt att det ska vara så här tyst...

Både jag och Ronnie har bytat om till nya kläder inför så kallade klubben vi nu svänger in på.

Musiken skaver i öronen och doften av all alkohol känns i lukten.

- Hur gamla är ni?

Jag kollar frågandes på mannen som frågat oss framför dörren.

- 19 och öh 18, säger jag och rycker på axlarna.

- hm, du ser ut som 16 men visst Bieber, svarar han och släpper in oss.

Direkt när i kommit in genom dörren så får vi uppmärksamheten.

Paparazzis står berädda för att foto, men det är mest ungdomar här med sina partners men man ser hur deras miner skriker efter mig.

 

-

Det har gått tre timmar nu och jag har bara druckit en lättöl.

Med tanke på att Ronnie är full som stryk så vill jag hålla henne i säkerhet istället för att också bli full och typ göra henne gravid eller något liknande?

- Dansa med mig, klagar hon när högtalarna börjar att spela green day.

- Öh nää jag tror inte det, kom vi drar, klagar jag.

Hon kollar på mig kaxigt och börjar ändå att dansa och hon tar ett hårt grepp runt min hals.

Gränse går då hon börjar att strippa på mig.

Jag backar undan och låter hene ramla ner på rumpan.

- VAD FAN JUSTIN! skriker hon och tårarna forsar ur henne som en liten baby när den inte fått sitt godis.

-

Jag släpper ner henne på golvet efter att ha burit henne hela vägen till hotellet från nattklubben.

Ronnie har bölat om att hon inte vill hem till sitt egna rum igen, honn säger att det är som ett fängelse.

- Vart fan är mina nycklar! väser jag när jag slår mig själv för att se om jag kan känna något hårt.

- Haha Bieber du har humor du, ler Ronnie.

- Det är fan inte roligt!! jag kan ju inte komma in din idiot! väser jag som svar.

Plötsligt hörs ett klingande och Ronnie visar upp min rumsnyckel i handen.

Hon lägger den säkert ner i sin bh så jag inte ska kunna ta den ifrån henne.

- Ge hit den!

- Nä, blir hennes enkla svar.

Mina bruna ögon ändras till svarta och jag går mot henne tills jag tryckt henne hårt mot väggen.

Hon slickar sig runt läpparna och kollar ner på sina ihop pressade bröst som känns mot min bröstkorg.

- Ge mig dem! väser jag så mina varma andetag känns mot hennes kind som är full av massa rött puder.

- Du får ta dem själv, skrattar hon.

Min blick är alldelles tom i hennes ögon, jag ser mitt egna ansikte i hennes vackra ögon. Jag grubblar till oh trycker ner min hand mella brösten på henne och tar tag i mina nycklar, sedan vänder jag mig vasst om och går mot dörren för att öppna den, men av min förvåning så liggar alla mina grejer på golvet.

- damn...


- Mom, ropar jag men får inget svar.

Både jag och Ronnie slinker in till hotellrummet, sedan stänger jag dörren sakta efter mig och tänder lampan som börjar att lysa i taket.

Ronnie går iväg mot köket  men ett rop lämnar hennes läppar efter ett tag.

"JUSTIN, DU HAR FÅTT BLOMMOR!"

Jag låser dörren och suckar innan jag kastar nyckeln på vardagsrumsbordet och går iväg mot köket.

Min blick fastnar på de röda rosorna som ligger i en vas med vatten på bordet.

Mellan dem så ligger det ett vitt kuvert där det står JUSTIN på.

Mina fingrar öppnar det sakta och jag tar ut det vita kortet och börjar läsa det.

 

"Sorry for that it got a bit messy bitchie, this girl has many secrets sexy. If U don't try to smoke I'll hurt your beliebers bitch! I see U all the time so just do it man<3"

 

Kisses from

- A  )

 

Jag spänner mina käkar och kollar lågt på Ronnie. Vadå för hemligheter? Kommer jag någonsin få reda på dem?

- Gå och lägg dig Ronnie, jag kommer och lägger mig i sängen när jag ringt min mamma, säger jag till henne och pekar mot rummet.

Hon reser sig upp men ramlar ner på golvet igen.

Jag suckar högt och tar handen för pannan men hjälper henne upp igen innan hon lämnar köket.

Varför fick jag det här dumma brevet och vad vill personen?

Jag sträcker min hand över bordet för att ta en karamell ur skålen men hindras av att telefonen piper till.

När jag låser upp den kommer ett meddelande upp på skärmen.

 

"att äta godis ger en cancer och gör dig fet"


  -A


Jag smäller min hand i bordet och rusar in till mitt sovrum.

Jag bestämmer mig för att bara slänga ett SMS till mamma om att jag sover här med Ronnie, hon övernattar antagligen hos Ronnies mamma!

- Justin, viskar Ronnie.

- mmm, stönar jag och drar av mig tröjan.

- Kan du lägga dig bredvid mig?

Mina skor slänger jag åt sidan, detsamma med mina byxor och strumpor.

Min guldiga klocka låter jag sitta runt armen, sedan är det bara till att lägga sig ner i sängen.

Det känns konstigt att ligga i samma säng med en tjej man knappt känner me jag är van efter alla fester. Men det känns väll mest konstigt eftersom att min mamma känner hennes.

Ronnies ena ben lägger hon över mina ben och hon lägger en arm runt mig.

- Är det okej om jag ligger utan bh?

Jag öppnar ögonen snabbt även om hon inte ser mig så tydligt.

- Jag bryr mig inte nu, låt mig få sova! men du kan gärna behålla kläderna, stönar jag tyst.

- För sent...


Efter några minuters tystnad så känner jag något som snuddar vid mina läppar.

Jag öppnar munnen halvt och suckar.

- Förlåt, mumlar hon.

Med henne bredvid mig känner jag mig lugnare nu efter brevet jag fick och efter SMS:ET jag fått av samma person.

Vem fan döper sig själv till A?___________________________________________________________________________________

... För er som sett Pretty Little Liars så vet i vad som menas med A? (x 

Inspiration från olika håll kommer. Men förlåt för sen updatering. Förklaringen är att jag varit sjuk nu några dagar. Sedan har jag bara kollat på Pretty little liars hela dagarna.................. varit i skolan blablabla så skrivlusten har varit borta ett tag under skolan.

Men antagligen blir det inte lika stort mellanrum tills nästa kapitel men har ju 2 noveller.

#intelöntattskrivadethärmenkommentera

 

 

 

 

 

 

Av Kisses - 20 augusti 2013 21:03

Har börjat skriva på nästa kapitel, men vet inte när den kommer ut!

Skolan har börjat och vill ha bättre betyg nu i 8:an.

Men jag vet hur irriterande det är när man inte lägger ut på länge, läser själv många noveller ....

CHAO

Av Kisses - 16 augusti 2013 21:36

NI HAR SÄKERT LYSSNAT MEN ÄNDÅ, HAR SPAMMAT DEN NUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MICHAEL JACKSON FEAT JUSTIN BIEBER


http://www.youtube.com/watch?v=2OPNgOnbE2Q

Av Kisses - 16 augusti 2013 21:13

Får mindre skrivlust utan kommentarer så där har ni svaret till vf jag inte har skrivit.


punktpunktpunkt

Av Kisses - 11 augusti 2013 23:02

ÄR DU EN AV DE STÖRSTA BELIEBERS?? GILLA DÅ DENNA FACEBOOK-SIDA!!


https://www.facebook.com/alltomjustinbieber?ref=hl


Eller klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

Av Kisses - 8 augusti 2013 13:40

Just nu står jag och byter om medan min brorsa Mike sitter i sängen och glor på mig.

"så sexig" viskar han.

" De flesta syskonen brukar hata varandra men visst tack" mumlar jag och tar på mig en ny bh.

Han fnyser till och tittar på klockan och reser sig sedan upp ur sängen och kliar sig i nacken.

"Mike, Veronica!! Vi ska iväg med Justin och Pattie idag!" hörs mammas skrik från undervåningen.

" Vilka fan är det? fan mamma det är Lördag idag!" skriker jag.

  

Detta kapitlet blir utan kaninöron när dem talar så använder talesträck (: orkan inte med kaninöron xD

Ronnies perspektiv:

 


Det knackar på dörren och jag ropar genast i köket att jag ska öppna dörren innan Mike hinner att göra det.

När jag öppnar dörren så står ja, dem två där utanför dörren.

- Men hej Veronica, vad roligt att se dig, kommer du ihåg mig? Patricia, svarar *Patricia*

Jag skakar bara lite misstänksamt på huvudet.

En hand känns på min axel och jag kollar upp på mamma som säger hej till Patricia och sonen som står lite snett bakom henne.

- Kom in, avbryter mamma mina tankar och båda två kliver in genom dörren för att ta på sig skorna.

Jag backar undan lite och kan inte sluta kolla på killen som tar av sig skorna, jag känner igen honom men vet inte vart ifrån.

 

-

Mamma och Patricia har bara suttit och pratat i soffan och jag känner mig en aning uttråkad.

Killen i soffan emot mig har bara kollat blygt ner i sitt knä hela tiden och mött min blick typ tio gånger men bara kollat ner i knät igen.

- Ronnie ni två kanske inte gå upp på ditt rum så kan jag och Pattie talas vid lite om er och om hur vi ska göra idag och inatt, säger hon smått.

- Vadå i natt? jag reser mig upp och lägger armarna i kors.

Hon tvekar lite men rycker bara på axlarna.

- Vi tänkte att om du ska festa denna natten igen så kan likaväl du och Justin gå så att någon skyddar dig

- VADÅ skyddar mig!? vad fan tror du verkligen han kan skydda mig? jag pekar mot hans kropp och han höjer bara på ögonbrynen innan jag vänder blicken åt mamma igen.

Pattie slänger en blick på Justin men vänder sedan sin blick på mamma igen.

- Snälla gumman, han är kille och du är bara en liten tjej, du fyller bara 17 år om en månad

- Men hon får väll inte dricka alkohol då? frågar Pattie frågandes.

Mamma spänner blicken i mig.

- Nej, det är därför jag vill ha med Justin så han ser till henne.

- Men Justin dricker mycket men jaja jag lägger mig inte i nu, svarar Pattie och håller upp händerna.

Justin stönar och reser sig sedan upp och tar tag om min arm.

- kom, viskar han och börjar dra mig bort mot trappan

Jag hinner se mammas leende innan vi försvinner upp på ovanvåningen.

 

-

Väl uppe så slår Justin sig ner framför mitt avlånga *skrivbord* som står framför en lång spegel som går över min rosa tapet.

- vad heter du nu igen? frågar jag och sätter mig bredvid honom.

Han lämnar ett flin men svarar sedan på min fråga.

- mamma nämnde det där nere men Justin, nickar han som svar.

Jag kollar misstänksamt mot honom.

- Har inte vi träffats förr? eller jag har ju bott i Kanada men har vi det? tvekar jag.

Han tar tag i en tushpenna som ligger på mitt bord och han börjar rita små hjärtan på handen.

- Vänsterhänt?

- Vah? eh ja, viskar han och lägger ner pennan igen, men jag är kanadensare, vi gick i samma klass på högstadiet, svarar han och lägger sin vänstra hand på skrivbordet och det är då jag märker hans tatueringar.

- OMG! SÅ COOLA! utbrister jag och tar tag om hans arm.

Han kollar ner på sin arm och nickar sakta.

- Så du gillar tatueringar? frågar han en aning förvånat.

Jag nickar sakta men skakar sedan på huvudet och frågar istället

- Men vadå? vad heter du i efternamn då? jag minns någon som gick i min klass som heter Justin men han var typ aldrig där, tvekar jag.

Han tar av sig solbrillorna han haft på sig hela tiden och kollar in i mina ögon.

- nää just det? jag skolkade fattar du väll?

Jag blir genast röd om kinderna och kollar sedan rakt in i spegeln istället.

- förlåt Justin, suckar jag.

- Vadå förlåt? det är snarare jag som ska säga förlåt för det som hände på festen för tre år sedan, du vet, 

Jag vet vad han menar men jag tänker inte kommentera det, jag vill gärna skippa bråk just nu.

Men det han snackar om är att han började att ta på mig då jag inte ville det så tillslut stack jag hem.

- Får jag rita ett hjärta på din handled? frågan kom från Justins läppar.

Jag nickar smått och ger honom ett leende.

Han tar tag om min hand och pennan känns mot huden, den vassa spetsen gör faktiskt lite ont.

 

Justins perspektiv:



1 timme senare:

 

- Jag lovar att Ronnie inte vågar åka bergodalbanan, skrattar jag och klappar henne i ryggen.

- Thu, det är ingenting för mig, men frågan är om du vågar åka nersläppet med mig? retas hon och pekar mot dem som bara rasar ner i karusellen.

Jag fnyser till och lotsats vara cool.

- Så Mike vill du hänga med Justin och Ronnie eller vill du hänga med oss? frågar Jane och möter Mikes blick.

- Er fan, palla alla hans skrikande idioter efter sig och alla änglar som tar foton, säger han och ger mig en sur blick.

Jag tittar honom skarpt i ögonen.

- Ursäkta? vad kallade du fansen?

- Hejdå mamma, säger Ronnie och drar med mig bort ifrån dem så vi inte skapar bråk.

 

-

yttligare en timme senare:

 

Jag är nästan spyfärdig och vill verkligen inte åka mer.

Ronnie har tvingat på mig alla karuseller under den här timmen.

Kön har inte varit lång eftersom att typ alla hellre vill kolla på mig när jag dör på alla äckliga grejerna.

- NU ÅKER VI UPPSKJUTET! ropar Ronnie och drar iväg med med.

- NEJ INTE MER! vrålar jag och släpper taget om henne.

Hon stannar och kollar frågandes på mig.

- Jag kan inte åka mer, jag kommer spy då, säger jag nätt.

- Nåååå, kan inte lilla Justin åka mer, säger hon som om hon talade med en bäbis.

- Nää men jag vill inte, säger jag och torkar mig om läpparna.


- Okej, FINE, säger hon och vänder sig om.

Hon hinner inte gå särskilt långt innan jag tar tag om hennes arm.

- Men ser du inte fram emot middagen vi ska äta och sedan när vi ska festa ikväll? frågar jag nyfiket.

Hon blänger bara på mig och slår bort min arm.

- Du kan hänga med dina fans istället, säger hon surt och går iväg.

Något jag inte kan undvika är hur hon rör sina höfter. Jag älskar verkligen tjejers rumpor.

- JUSTIN!!!! OMG!!

___________________________________________________________________________________

Kapitel 2 ute nuh!!

Kan ni åtminstånde inte kommentera på detta :o ???

OCH: hur tror ni det går egentligen på festen, vad tycker Mike om att Ronnie hänger med Justin?

#commenta

._.

Av Kisses - 7 augusti 2013 12:06

Jag har liksom inte fått en ända kommentar såååh.

Blir inget idag heller -.-

Av Kisses - 4 augusti 2013 20:49

    

   Teenagers loves party BELIEVE ME

 


Ronnies perspektiv:


- PARTY BITCHES! 

Mina skrik hörs högt när vi gått förbi entrén och in till den stora nattklubbssalen.

Känslan av lycka bubblas upp i magen.

Detta är vad man gör varenda helg.... FESTA!

Mina kompisar Spencer, Destiny, Headher och tillslut min bror Zion är med på nattklubben.

Ifall jag och Zion blir fulla så har vi något att skylla på ifall våra föräldrar får syn på oss när vi hånglar bakom ett hörn hemma i trädgården.

Än så länge har det aldrig hänt men för guds skull, vem bryr sig? dem ska vara glada att vi inte gått ut över en längre gräns i sängen.

Folk står och dansar, hånglar och strippar.

Musiken är uppe till 100 procent, så fett!


2 timmar senare...

 

Jag och Zion går vinglades bredvid varandra på gatan mitt i New York för att gå raka vägen hem efter allt vårt festande.

Inatt så räckte det med två timmar, jag håller på att kissa på mig av all vodka.

" ÅH ZION JAG MÅSTE PINKA!" skriker jag och hoppar av panik.

Han skrattar bara på men drar in mig till ett område och pekar mot en husvägg.

Jag struntar fullständigt i ifall någon ser mig, jag måste verkligen!

Zion står och håller mig på axlarna tills jag blir klar och drar upp byxorna för att sedan springa hemmåt.

 

Justins perspektiv:

 


Jag slänger mig full på hotellets nyrena lakan som är slängt över min säng.

Hotellet jag är på ligger mitt i New York och det gjorde även flera nattklubbar.

Innan på vägen hem fick jag syn på en tjej med en kille som var lik henne men dem är väll ihop, synd.

Hon såg så frestande ut så jag gärna skulle viljat kastat in henne i väggen och bara hånglat upp henne.

Men så full som jag är borde jag sova vid det här laget.

"Åh gud så sexig rumpa hon hade", mumlar jag och drömmer mig bort ända tills någon RÅKAR att störa mig.

Det är själklart mamma som sätter sig på sängen och drar sina sköna händer igenom mitt svettiga hår.

Så skönt det känns när hennes naglar nuddar min hårbotten!

" Justin", viskar hon men fortsätter sedan, "är det Kate du pratar om?" viskar hon nätt.

Shit, Kate, min senaste flickvän jag skaffade nu efter mitt och Selenas break up.

"Ja", ljuger jag och småler.

Mina pupiller är inte riktigt på rätt plats när jag är ordentligt full men just nu försöker jag att himla med ögonen.

" Var inte otrogen", viskar hon, och fortsätter att tala när hon rest sig upp, "godnatt Justin"

Jag svarar inte, utan jag hinner börja snarka innan hon ens lämnat rummet.

 

Dagen efter vaknar jag av guds straff som värker djupt i huvudet.

Jag och mamma ska stanna i New York i två hela veckor  eftersom att jag spelar in låtar i en speciell studio som har 5 stärnor rakt pladaskt över sig!

Av mig får studion bara 2 eftersom att allt är så seeeeeeeeeeeeegt.

En mening om dagen blir allt man hinner för allt måste vara exakt rätt, så töntigt!

Ett stön lämnar mina läppar när jag reser mig upp ur sängen för att sedan snubbla och falla tillbaks i sängen igen.

- Justin är du vaken!?

Mammas rop hörs från andra sidan hotellrummet.

Jag orkar inte svara så jag tar mod till att resa mig igen och mina fötter värker när jag tar steg över de ljusa trägolvet.

Tillslut stannar jag i det stora rummet som är mellan alla rummen, vilket gör att rummet delar upp allt i två delar.

Mamma sitter i den vita soffan och tittar på MTV.

Musiken som hörs ur högtalarna är jag själv och personen som visas på TV är jag själv.

" Mamma vad pinsam du är", stönar jag och slänger mig på soffan innan.

"Vadå? men i vilket fall så borde du duscha, borsta tänderna, klä på dig och så för vi ska ut och äta middag med familjen Rosewood senare och gå på ett tivoli en bit här ifrån," säger hon och möter min blick.


"men, men, men jag då? jag kan inte gå på sådant utan paparazzi?" säger jag hackigt.

Jag vill följa med, det är klart men med mig funkar det ju inte.

"Justin gubben, kan vi inte bara strunta i dem för en gångs skull? familjen Rosewood tycker nog bara det är kul med paparazzi ibland? det finns en snygg tjej som ska med, säger mamma retligt och blinkar åt mig."

Jag lägger armarna i kors och lägger huvudet på nackstödet.

"Jag har nyss blivit dumpad så snackar du om andra tjejer!? nää, hejdå jag luktar pyton så jag sticker nu, säger jag snabbt och hoppar upp på benen men ramlar bak igen i soffan"

En svordom lämnar mina läppar och mamma skrattar åt mig.

"du blev nog lite väl full igår Justin" skrattar hon så hon nästan kissar i byxorna.

"Thu, skratta du, nästa gång är det du som är full" säger jag mördaraktigt och reser mig sakta upp igen.

" Tror inte det du, jag går inte på fester" svarar hon kort och lägger huvudet på sne.

Jag ställer mig mot henne och höjer ögonbrynen.

" Mamma, det är skillnad på fest och nattklubb" flinar jag och vänder mig sakta om men blir stoppad av henne.

" Nattklubb? men du sa ju.."

" Jag ljög mamma, jag var fan inte på fest, jag var på nattklubb med strippor och sådant, hejdå?" säger jag och går raka vägen in mot badrummet för att sätta på vattnet till duschen.

 

Ronnies perspektiv:

 

Mike och jag har legat i samma säng inatt.

Varken mamma eller pappa visste att vi var ute igår.

Dem hatar nattklubbar och sådant skit säger dem så aldrig att dem skulle låta oss gå på sånt.

Just nu står jag och byter om medan min brorsa Mike sitter i sängen och glor på mig.

"så sexig" viskar han.

" De flesta syskonen brukar hata varandra men visst tack" mumlar jag och tar på mig en ny bh.

Han fnyser till och tittar på klockan och reser sig sedan upp ur sängen och kliar sig i nacken.

"Mike, Veronica!! Vi ska iväg med Justin och Pattie idag!" hörs mammas skrik från undervåningen.

" Vilka fan är det? fan mamma det är Lördag idag!" skriker jag.

________________________________________________________________________________________________

Första lilla kapitlet ute♥

Självklart kommer skolan igång när det inte är *Lördag* längre.

#Kommenteraförförstakapitlet?

 

 

 

 

 



Presentation


Detta handlar om en tjej med namnet Veronica som även kallas för Ronnie, sedan har vi *nörden* Justin Bieber som också spelar i huvudrollen.
Båda älskar att festa loss. Även om det inte är lagligt för Ronnie ännu! Båda blir fulla varje helg men bättrar s

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gamla är ni? ♥
 9 år
 10 år
 11 år
 12 år
 13 år
 14 månader
 14 år
 15 år
 16 år
 Äldre än 16 år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Break the boarder into love

Break the boarder into love

Novellens namn


Ovido - Quiz & Flashcards